Tuesday, August 21, 2007

اوستيك جلاكسى العجيب







انا بحب صحيح الشكولاته موت



وبذات بقى لو كانت جلكسى تبقى واو



وعلشان كده حبيبى احمد اخويا الصراحه مش حرمنى منها



كل يوم والتانى يجبلى واحد



وفى يوم كده قالى انا لقيت اكتشاف عظيم يا سام هتفرحى بيه جدا



قولتله ايه يا ترى قالى لقيت اوستيك جلاكسى



طبعا طرت من الفرح وقولتله مش جبت ليه



قالى انا قولت اقولك الاول



المهم عدى كام يوم وجابلى انا وماما وهو كل واحد واحد



اول ما بفتحله الباب نولهولى وفى عنيه مسحه من الحزن



فبقوله فى ايه يا ابنى ده جلاكسى



قالى سام اوعى تفكرى انى اجبهالك تانى دى مره وعدة



ولانى عارفه ان احمد اخويا كريم جدا جدا الصراحه معيا



استغربت فسئلته ليه يعنى



قالى اصل الاوستيك الواحد بتسعه جنيه



وكانت الصاعقه



كنت هفترس احمد انه تجراء وجابه اصلا



وقولتله لولى انك جبته علشان خطرى كنت رجعته تانى



والصراحه لما اكلته مش عجبنى مش عارفه ده علشان كنت عرفت السعر بتاعه ولا علشان هو فعلا مش حلو



اصل برضوا كتير يعنى يجيب تلاته اوستيك بسبعه وعشرين جنيه



انا حسبتها لو كان جاب منجه اللى برضوا بموت فيها كان زمانه جاب سبعه كبلوا الا ربع زاى الفل



كان زمانى كلت لحد ما الاملاح قضت عليا



يلا اهى مره وان شاء الله لو مد الله فى عمرى مش هعملها تانى ابدا



كتير9جنيه والله



ليه ان شاء الله هو الاستيك العجيب بتاع هرى بوتر



1 comment:

Unknown said...

بصراحة فعلا اسعار الحلويات والايس كريم بقت فظيعة بشكل مبالغ فية
انا من كام يوم كنت بشترى علبة ايس كريم الحجم العائلى ولاقيتها غليت 32 جنية مرة واحدة
طيب احنا كبار وممكن نستغنى عن اى شى انما لو معاكى طفل او طفلة ميفهمشى يعنى اية غالى او رخيص هو نفسة فى شى وبيعتبر دة حرمان
والله حرام