Saturday, July 28, 2007

قالى قاعده البنوته على النت لمتاخر فى بيتها عيب

لما يقولوا ان البنت تخرج من البت متاخر عادى
ولما النتات تقول ان ده تعدى على حريتها برضوا عادى

انما لما ماما تقولى عيب قاعده على الكمبيوتر لغاية الساع واحده بليل عيب
ده بقى اللى مش عادى
وده بقى مش تعدى على الحريات
ده اسمه خروج عنالنص
انا قاعده على النت فى بيتنا
فيعنى ايه اقعد لمتاخر ولا اقوم بدرى
انا فى جميع الاحوال اصلا من الناس اللى بتنام بدرى زاى الفراخ يعنى على الساعه 12 بكون مسلمه نمر
لكن صادف انى سهرت من الحر
وما ادراك ما الحر وماذا يفعله بى !!يفقدنى وعى
المهم كنت سهران وطولت شويه على النت
الاقى ماما تقولى مش يصح تقعدى لحد بليل كده يا توته علشان كده عيب
وكانى علشان فاتحه النت ابقى قاعده فى الشارع
الموضوع خنقنى وبس طبعا مع ماما مقدرش اناقش علشان انا اللى هبقى خسرانه فىالاخر
وبصراحه انا بحب الريحها
يعنى ديما بحاول امشى فى المنطقه المشتركه اللى بنا
بس كان غريب موضوع عيب ان بنت تقعد على النت فى بتهم لمتاخر

3 comments:

الطائر الحزين said...

السلام عليكم

هى بس خايفة عليكى وهذا من منطلق خوفها ربنا يبارك لك فيها وتكون سبب فى دخولك الجنه

تحياتى

أمــانــى said...

مش عارفة يا قمر اقول ايه
بس هما من خوفهم الشديد علينا بسبب اللى بيحصل الايام دى كتير علشان كده بتخاف ولازم تعرفى حاجة مهمة هما برضو معذروين لانهم مش عارفين احنا بنعمل ايه واحنا قاعدين على النت
ولايهمك ولا تزعلى تصدقى بقى انا بأزعل لو ماحدش سأل عليا لو اتاخرت او حاجة علشان بأحس انى خلاص بقيت راجل ولاايه
:D

weswes said...

الطائر
انا فاهمه خوفها عليا
بس الموضوع اثار استغرابى
لك تحياتى
====================
امانى
هما فعلا يا مانى بحس انه متوجسين من العالم الغامض بتاع النت بنسبلهم طبعا غامض
وكلمه فسرك
انا بنبسط لما بحس انهم وخدين بلهم منى
بس كمان مش عايزهم يركزوا معيا اوى كده